چگونه اسیری و این چنین راست قامت و با صلابت و پابرجایی ! چگونه شهیدی و از هر زنده ای، زنده تری! تو میxadدانستی که آخرین لحظه های زندگی کوتاهت را میxadگدرانی، اما نگاه نافذ و پر غرورت را به گسترۀ افق آرمان های بلندت دوختی تا حتی اثر از ذره ای ترس در چهره ات نباشد !
آن چهرۀ روشن و جسور و آن نگاه مغرور و سربلند هرگز از یاد ملت ایران و آزادگان جهان نمی رود و چون گوهری درخشنده در صفحات تاریخ این ملت خواهد درخشید...
حتی جلادانت هم آن نگاه را فراموش نخواهند کرد ، مطمئن باش که آنان و حامیان منطقه ای و غربی شان، هرگاه نگاه سرافراز تو را به یاد بیاورند، پشت شان به لرزه می افتد و حقیربودن خود را به چشم می بینند!
مطمئن باش آن زمان که خنجر بر گردنت نهاده بودند، از تو ، از آرمان هایت، از عظمت وجودت و بیکرانگی شهامتت بیش از همیشه هراس داشتند! از تو می ترسیدند و به چشم هایت نگاه نمی کردند تا لرزه بر اندام ناپاکشان نیفتد ....تویی که به خون خود نشستی و نیفتادی !
محسن جان ، ناگهان آمدی و با شجاعت و صلابت و مردانگی ات توانستی قلب سرزمینت را تسخیر کنی .... امروز در همۀ شهرها و روستا ها صحبت از جوان خوش سیما و باهوشی است که یک بار در زادگاهش، نجف آباد طلوع کرد و بار دیگر در معرکۀ آتش و خون و در دست یزیدیان عصر، به مولایش امام حسین (ع) اقتدا کرد و جهان را به دیدار تولد دوباره اش آورد !
و این « جهان» که میxadنویسیم و میxadگوییم، سخنی گزاف نیست ؛ فقط مروری بر صفحات خبری مکتوب و الکترونیکی رسانه ها و تعداد بازدیدبین المللی از ویدیوی صحنه های جان خراش آن قساوتی که در حق تو روا داشتند، گواهی بر صحت این مدعاست.
داعش نبود که تورا اسیر کرد ، این تو بودی که آنان و فریبکاران و دروغگویان همیشۀ تاریخ را به اسارت استواری وایستادگی مردان سرزمینت و ارادۀ پولادین آن ها درآوردی! این تو بودی که داعیه داران حقوق بشر و دمکراسی و مدعیان پرده داری خانه خدا را که بذر ناپاک وجود این جرثومه ها را در منطقۀ خاور میانه کاشتند، رسوا کردی !
مطمئن باش که این داغ را از یاد نخواهند برد تا زمانی که به جهنم الهی وارد شوند !
محسن جان، در بهشت زمردین پروردگار و در کنار یاران رزمنده ات آسوده باش که به زودی دست انتقام الهی از آستین همرزمانت بیرون آمده و وجود ناپاک داعش و داعش پروران را به خاک و خون خواهد نشاند.
سر می برند از ماه، ای شب بیا تماشا
با ذکر یا ابالفضل بر لب بیا تماشا
ای کربلا تنش را، حالات رفتنش را
هر روز کن زیارت، هرشب بیا تماشا
افتاده است یارم، آن ماه بی مزارم
بی سر به سینۀ خاک،مرکب بیا تماشا
ای نام و رسم و عنوان،خاکی بریز بر سر
مصدر بیا به پایین، منصب بیا تماشا !
انعکاس در وب سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی به تاریخ 23/5/96
http://www.tamin.ir/News/Item/46480/2/46480.html
مهرمانا Mehrmana...
ما را در سایت مهرمانا Mehrmana دنبال میکنید
برچسب: تقدیم,روح,بلند,شهید,محسن,حججی, نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 4:15